Γιατί δεν «τραβάνε» οι online πωλήσεις αυτοκινήτων;

(Πηγή: www.newsauto.gr)

Οι εταιρείες είχαν μεγάλες προσδοκίες από τις διαδικτυακές πωλήσεις. Οι καταναλωτές όμως θέλουν να βλέπουν και να αγγίζουν το νέο τους αυτοκίνητο.

Αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Volvo και η Mercedes, έθεσαν φιλόδοξους στόχους για τις διαδικτυακές πωλήσεις αυτοκινήτων, αλλά έκτοτε αναθεώρησαν τις προσδοκίες τους λόγω της πολυπλοκότητας της επίτευξης τέτοιων στόχων.

Η Volvo είχε αρχικά ως στόχο να πραγματοποιήσει τις μισές από τις παγκόσμιες συναλλαγές οχημάτων της ηλεκτρονικά μέχρι το 2025. Ωστόσο, φέτος, η εταιρεία εγκατέλειψε αυτόν τον στόχο.

Παρομοίως, η Mercedes είχε ως στόχο το 25% των πωλήσεων νέων και μεταχειρισμένων οχημάτων της να ολοκληρώνεται ηλεκτρονικά έως το 2022, αλλά τώρα επέκτεινε… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *