Γαλλία: Οι εκλογές των κοινωνικών δικτύων

(Πηγή: www.in.gr)

Σε πρωταρχικό μέσο πολιτικής επικοινωνίας, καθοριστικό της έκβασης της εκλογικής μάχης, εξελίχθηκαν το TikTok, το Facebook, το Instagram και άλλες διαδικτυακές πλατφόρμες στις εκλογές στη Γαλλία που αιφνιδιαστικά προκήρυξε ο Εμανουέλ Μακρόν.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χάρη στη μοναδική αίσθηση «συμμετοχής στο γίγνεσθαι» και επιρροής στις εξελίξεις, που παρέχουν σε όσους τα χρησιμοποιούν, συνέβαλαν σε μια αναπάντεχη για τους πολιτικούς αναλυτές (και ανέλπιστη για τους κομματικούς σχηματισμούς και τα στελέχη τους) επιστροφή της πολιτικής στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των Γάλλων πολιτών.

«Ενώ ήταν κοινός τόπος ότι οι Γάλλοι ενδιαφέρονταν όλο και λιγότερο για την πολιτική, η αιφνιδιαστική διάλυση της Εθνοσυνέλευσης στις 9… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *