ΟΣΕ: Αυτά είναι τα μέτρα για την ασφάλεια του σιδηρόδρομου

(Πηγή: www.newsauto.gr)

Την επιδομή, τα συστήματα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης. Ιδιαίτερα σε σχέση με την τηλεδιοίκηση αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή δεν λειτουργεί προσωρινά στο κόμβο συνάντησης τριών τρένων στην είσοδο της Θεσσαλονίκης (γνωστό στους Θεσσαλονικείς σαν ΤΧ1) λόγω ανακαίνισης των συστημάτων και αντικατάστασής τους με νέα που υλοποιείται από την Σύμβαση 713 της ΕΡΓΟΣΕ. Αλλά κι εκεί, λόγω των έργων, η ταχύτητα των τρένων δεν υπερβαίνει τα 20χλμ/ω και οι διαδρομές των τρένων ΧΑΡΑΣΣΟΝΤΑΙ, δεν κινούνται με Φωτοσήματα αλλά με Ελιγμοσήματα. Επιπλέον, ο κόμβος ΤΧ1 καλύπτεται από 2 Σταθμάρχες και κλειδούχους. Υπήρξε, συνεπώς, τουλάχιστον ατυχής ο τίτλος εφημερίδας «Παρολίγο νέα φονική σύγκρουση»… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *