(Πηγή: www.newsauto.gr)
Η επιλογή του τρικύλινδρου κινητήρα των 1.400 ίππων της Gemera δεν θα προχωρήσει.
Η Koenigsegg άφησε τον κόσμο άφωνο όταν παρουσίασε την επιβλητική Gemera. Δεν ήταν τόσο το αυτοκίνητο και ο σχεδιασμός του – που ήταν πραγματικά εντυπωσιακά – αλλά κυρίως το σύστημα μετάδοσης της κίνησης που θα συνόδευε αυτό το αυτοκίνητο.
Η Koenigsegg είχε δουλέψει πάνω σε ένα νέο project το οποίο ονόμασε Tiny Frendly Giant (TFG), «Μικρός Φιλικός Γίγαντας. Πρόκειται για ένα τρικύλινδρο μοτέρ 2.0 λίτρων το οποίο με τη βοήθεια δύο τούρμπο είχε απόδοση 590 ίππων και 600 Nm ροπής. Το σύνολο συνοδευόταν από τρεις ηλεκτροκινητήρες που εκτόξευαν την… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)