(Πηγή: www.newsauto.gr)
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία αποδεικνύει ότι η φιλοσοφία #vanlife, δεν ήταν απλώς μια μόδα.
Αυτή η προσέγγιση του τρόπου ζωής δεν μας ενθαρρύνει να συμβιβαζόμαστε με το κατώτερο, το υποτονικό ή τη γενική κατάσταση έλλειψης, αλλά στοχεύει να αποδείξει ότι ο μινιμαλισμός μπορεί να είναι εξίσου αποτελεσματικός, αν όχι περισσότερο, από κάθε τι άλλο. Less is more, όπως ορίζει η γνωστή ρήση και η Nissan φαίνεται ότι το έχει αφουγραστεί.
Η τάση #vanlife ξεκίνησε με το πρώτο κύμα ταξιδιωτικών περιορισμών που επιβλήθηκαν από τη παγκόσμια υγειονομική κρίση του 2020. Αν και περιγράφεται από πολλούς ως «μόδα», η αποδοχή από σημαντικό ποσοστό ταξιδιωτών και… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)