(Πηγή: www.tanea.gr)
Οι συνομιλίες από τα κινητά τηλέφωνα μπορεί να μην είναι όσο ιδιωτικές νομίζουμε… Μια διαρροή από την CMG Local Solutions, θυγατρική της Cox Media Group (CMG), περιγράφει λεπτομερώς μια μέθοδο που αποκαλεί «Active-Listening» (ενεργή ακρόαση).
Η μέθοδος αυτή χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να συνδυάσει δεδομένα φωνής με δεδομένα συμπεριφοράς στο διαδίκτυο για την παροχή υπερ-στοχευμένης διαφήμισης.
Εδώ και καιρό μεγάλη συζήτηση γίνεται γιατί άνθρωποι που συνομιλούν είτε από κοντά είτε τηλεφωνικά (με το κινητό τηλέφωνο τους) βλέπουν μετά να εμφανίζεται στην οθόνη του κινητού τους τηλεφώνου (ή του υπολογιστή) μια διαφήμιση σχετική με την συνομιλία που είχαν κάνει.
Το «Active-Listening» μπορεί να είναι… Πηγή (Πηγή: www.tanea.gr)