(Πηγή: www.newsauto.gr)
Η Ford εξελίσσει ένα νέο σύστημα επεξεργασίας δεδομένων που θα παρέχει στους επιβάτες πιο στοχευμένες διαφημίσεις.
Όλοι λίγο ή πολύ έχουμε αισθανθεί άβολα όταν συζητώντας ένα ζήτημα με φίλους ή γνωστούς την επόμενη στιγμή στο smartphone μας συναντάμε διαφημίσεις που αφορούν το ζήτημα ή το προϊόν για το οποίο συζητούσαμε πριν μερικά λεπτά.
Πέρα από τις θεωρίες συνωμοσίας, είναι γεγονός ότι οι εταιρείες προσπαθούν με κάθε τρόπο να στοχεύσουν όσο το δυνατόν καλύτερα το πλασάρισμα των διαφημίσεων που κάνουν ώστε να τραβήξουν το ενδιαφέρον του κοινού και να πετύχουν τον τελικό στόχο τους που είναι η πώληση και η αύξηση των εσόδων… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)