(Πηγή: www.iefimerida.gr)
Τα ηλεκτρονικά «δίχτυα» των ελεγκτικών υπηρεσιών έχουν απλωθεί προ πολλού στην πιάτσα των influencers και ήδη πιάστηκαν τα πρώτα «λαβράκια».
Στην περίπτωση, που έκανε τον μεγαλύτερο “θόρυβο”, στα δίχτυα του αλγορίθμου της ειδικής Ομάδας της ΑΑΔΕ, είχε πέσει μοντέλο- influencer, που διαφήμιζε ρούχα και αξεσουάρ στα social media, τα πουλούσε διαδικτυακά, αλλά είχε… ξεχάσει να “κόψει” αποδείξεις 350.000 ευρώ.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο ελεγκτικός κλοιός διευρύνεται και στο πλαίσιο της παρακολούθησης των social media, στο στόχαστρο έχουν μπει οι TikTokers και οι πρακτικές τους. \
Σημειωτέον ότι όπως ακριβώς ισχύει με τα έσοδα των influencers από προώθηση, διαφήμιση προϊόντων,… Πηγή (Πηγή: www.iefimerida.gr)