(Πηγή: www.newsauto.gr)
Έπειτα από συστάσεις της FIA, η McLaren θα τροποποιήσει την εύκαμπτη πίσω πτέρυγα της MCL38 στους επόμενους αγώνες.
Η πίσω πτέρυγα της MCL38 τράβηξε την προσοχή στο Αζερμπαϊτζάν όταν onboard πλάνα από το μονοθέσιο του Πιάστρι έδειχναν τα άκρα του επάνω πτερυγίου της να κάμπτονται σε υψηλές ταχύτητες.
Η συμπεριφορά αυτή χαρακτηρίστηκε ως ένα «mini-DRS» το οποίο έδινε ορισμένα επιπλέον κρίσιμα χιλιόμετρα ανά ώρα στον Πιάστρι, προστατεύοντάς τον από τις επιθέσεις του Λεκλέρ στο Αζερμπαϊτζάν. Η McLaren είχε χρησιμοποιήσει την συγκεκριμένη πτέρυγα και σε Σπα-Μόντσα, δύο πίστες χαμηλού αεροδυναμικού φορτίου, όπως το Μπακού.
Στην Σιγκαπούρη δεν θα την χρησιμοποιούσε έτσι κι αλλιώς. Ωστόσο… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)