(Πηγή: www.protothema.gr)
«Παραδοσιακά» σε αυτές τις μάχες, συμβαίνει από το 2016, σημαντικό ρόλο δεν παίζει τόσο το μήνυμα όσο η στόχευσή του σε συγκεκριμένο κοινό. Η επιστήμη πίσω από μία καμπάνια για έναν υποψήφιο Πρόεδρο είναι πέρα από περίπλοκη και εξαιρετικά κοστοβόρος και τα κεφάλαια που το μπλε και το κόκκινο στρατόπεδο αντλούν είναι κομβικής σημασίας. Ο νικητής μπορεί να μην προκύψει από το πόσα κεφάλαια θα δαπανήσει συνολικά αλλά η άντληση κεφαλαίων στην τελική ευθεία υπήρξε διαχρονικά ένας κρίσιμος δείκτης για το πως οι αγορές, το κεφάλαιο και μεγάλο τμήμα της Αμερικανικής κοινωνίας αντιλαμβάνεται ή «διαβάζει» το διακύβευμα των εκλογών.
… Πηγή (Πηγή: www.protothema.gr)