(Πηγή: www.news247.gr)
Η εξάπλωση των social media και ειδικά ο “καλπασμός” του TikTok έχει σημάνει συναγερμό στην ΑΑΔΕ, που έχοντας, ήδη, βάλει στο “μάτι” τους influencers θέτει σε διαδικασία στενού “μαρκαρίσματος” και τους “πιονέρους” του νέου αυτού μέσου κοινωνικής δικτύωσης, Συγκεκριμένα, οι αρχές έχουν εντοπίσει κάποιες περιπτώσεις με tiktokers, 2-3 στον αριθμό, όπου φαίνεται να μην έχουν ακολουθηθεί οι δέουσες διαδικασίες τήρησης της φορολογικής νομοθεσίας.
Μέσω πληροφοριακού συστήματος και ανάλυσης δεδομένων, η ΑΑΔΕ, με έμμεσες, δηλαδή, τεχνικές ελέγχου, εντοπίζει τις διαδρομές “επιβράβευσης” με τα likes και τα coins στους TikTokers.
Οι περιπτώσεις αυτές αφορούν την προώθηση διαφημιστικού έργου αλλά και πωλήσεις προϊόντων χωρίς ωστόσο… Πηγή (Πηγή: www.news247.gr)