Αδεια πανεπιστημιακά αμφιθέατρα

(Πηγή: www.tanea.gr)

Οι άδειες ή μισοάδειες αίθουσες διδασκαλίας είναι ένα θλιβερό γεγονός, η επιτομή μιας πολλαπλής αποτυχίας. Εκκινώντας από το σύμπτωμα των μικρών ποσοστών παρακολούθησης των διαλέξεων, αναρωτιόμαστε για τις αιτίες του φαινομένου και ευθαρσώς παραδεχόμαστε ότι:

1 Δεν ξέρουμε να διδάσκουμε. Η διδακτική ικανότητα αρχικά διδάσκεται και στη συνέχεια βελτιώνεται με την εξάσκηση. Αυτό συμβαίνει στα περισσότερα πανεπιστήμια στην Ευρώπη. Ομως στα ελληνικά πανεπιστήμια η μεγάλη πλειονότητα των διδασκόντων δεν διδάχτηκε ποτέ πώς να διδάξει. Αυτοσχεδιάζουμε. Κάποιοι καλύτερα, κάποιοι χειρότερα. Η αξιολόγηση του διδακτικού έργου είναι μια παρωδία. Για αυτή την ανεπάρκειά μας δεν φταίνε οι φοιτητές.

2 Συνήθως ο τρόπος εξέτασης ωθεί… Πηγή (Πηγή: www.tanea.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.