Θεσσαλονίκη: Πώς βλέπουν καταναλωτές και επιχειρήσεις το σήμερα και το αύριο των νοικοκυριών και της οικονομίας

(Πηγή: seleo.gr)

Μικρή επιδείνωση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης, σε σχέση με το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουνίου 2024, καταγράφει η έρευνα «Βαρόμετρο» του Εμποροβιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ) για το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους.

Η εικόνα αυτή αποδίδεται κυρίως στην επιδείνωση των προσδοκιών για την εξέλιξη της οικονομικής κατάστασης, τόσο των ίδιων των νοικοκυριών όσο και της χώρας γενικότερα στο επόμενο δωδεκάμηνο και προκύπτει από την προαναφερθείσα έρευνα, που πραγματοποιήθηκε σε συνολικό δείγμα 1.500 ερωτώμενων (800 επιχειρήσεων και 700 καταναλωτών), καλύπτοντας και τους τέσσερις τομείς της οικονομίας (βιομηχανία, μεταποίηση, υπηρεσίες, λιανεμπόριο και κατασκευές).

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, που παρουσιάστηκε σήμερα… Πηγή (Πηγή: seleo.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.