(Πηγή: www.newsauto.gr)
Η εναρμόνιση στις σύγχρονες επιταγές της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας και το Euro 7, αλλάζουν τα δεδομένα…
Είναι ένας από τους δύο μόνο κινητήρες της Porsche που δεν διατίθενται με υπερτροφοδότηση ή να συνδυάζονται με υβριδικό σύστημα μετάδοσης. Ο άλλος είναι ο… συγγενής flat-six των 4,0 λίτρων στις 718 Cayman GTS 4.0 και 718 Boxster GTS 4.0.
Αλλά ο επικεφαλής της Porsche GT, Andreas Preuninger, προτείνει ότι η επόμενη 911 GT3 θα μπορούσε να είναι η τελευταία με ατμοσφαιρικό flat-six, επειδή δεν μπορεί να γίνει συμβατή με τους ολοένα και πιο αυστηρούς κανονισμούς εκπομπών ρύπων στην τρέχουσα μορφή της.
“Δεν νομίζω ότι μπορούμε να χειριστούμε… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)