(Πηγή: www.newsauto.gr)
Κατά καιρούς, οι εταιρείες αλλάζουν την αισθητική του εμβλήματός τους. Το φαινόμενο έχει αρχίσει να γίνεται πιο συχνό τα τελευταία χρόνια και υπάρχει συγκεκριμένος λόγος γι’ αυτό.
Ως γνωστόν, το λογότυπο είναι η «οπτική αναπαράσταση μιας μάρκας» όπως θέλει η θεωρία του Μάρκετινγκ και της Αγοράς, γενικότερα. Φυσικά, αυτό ισχύει και στην Αυτοκινητοβιομηχανία, ένας βιομηχανικός κλάδος ο οποίος μπορεί να προσφέρει προϊόντα τα οποία δημιουργούν έντονα συναισθήματα, περισσότερο από κάθε άλλον.
Είναι αυτός που περιγράφεται ως η «οπτική αναπαράσταση» (sic) μιας εταιρείας, δηλαδή αντιπροσωπεύει τις αξίες της και την ιστορία της, τον ουσιαστικό λόγο ίδρυσής της. Το λογότυπο είναι ένα σύμβολο που… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)