(Πηγή: www.newsauto.gr)
Το «κόλπο» είναι παλιό, το σχέδιο είναι απλό, αλλά αυτό που αποτελεί μεγάλο ερωτηματικό, είναι η αντίδραση της άλλης πλευράς.
Στο παρελθόν, αν οι δυτικές αυτοκινητοβιομηχανίες ήθελαν να δραστηριοποιηθούν στην Κίνα, αναγκάζονταν ουσιαστικά σε μια κοινοπραξία με έναν εγχώριο κατασκευαστή. Ενώ αυτή η πολιτική έχει αλλάξει, με την πάροδο των ετών, φαίνεται ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση μπορεί να προσπαθήσει να επιβάλει κάτι παρόμοιο στις μεγάλες κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, που δραστηριοποιούνται στη γηραιά ήπειρο.
Σύμφωνα με τους Financial Times, αξιωματούχοι της ΕΕ σχεδιάζουν να εισαγάγουν νέους κανόνες, που θα απαιτούν από τις κινεζικές εταιρείες να μεταβιβάζουν πνευματική ιδιοκτησία σε ευρωπαϊκές επιχειρήσεις, με αντάλλαγμα επιδοτήσεις!… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)