(Πηγή: www.newsauto.gr)
Ζητούσε να του επιστραφούν τα χρήματα που είχε δώσει για την αγορά ενός προβληματικού όπως ισχυριζόταν αυτοκινήτου.
Μια διαφωνία πελατών σε μια αντιπροσωπεία Mazda στο Sandy της Γιούτα κλιμακώθηκε δραματικά όταν ένας θυμωμένος αγοραστής οδήγησε ένα Subaru Outback μέσα από τις γυάλινες πόρτες της αντιπροσωπείας.
Ο άνδρας, απογοητευμένος αφού ανακάλυψε μηχανικά προβλήματα με το πρόσφατα αγορασμένο μεταχειρισμένο Subaru του και του αρνήθηκαν την επιστροφή χρημάτων, ενήργησε με την απειλή να επιστρέψει το αυτοκίνητο με έναν σοκαριστικό και καταστροφικό τρόπο.
Το περιστατικό ξεκίνησε όταν ο πελάτης αγόρασε ένα Subaru Outback τρίτης γενιάς (2003-2009) το πρωί της Δευτέρας.
Ισχυριζόμενος ότι αντιμετώπισε μηχανικά προβλήματα αμέσως μετά, επέστρεψε… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)