Οι συνομιλίες με μία Mercedes-Benz μοιάζουν με ανθρώπινες

(Πηγή: www.newsauto.gr)

Ο βελτιωμένος με τεχνητή νοημοσύνη φωνητικός βοηθός MBUX παρέχει ακριβείς και ενημερωμένες απαντήσεις σε ένα μεγάλο φάσμα ερωτήσεων.

Η Mercedes‑Benz αξιοποιεί ακόμα περισσότερο τη δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) για να αυξήσει τις δυνατότητες του φωνητικού βοηθού MBUX με μία νέα λειτουργία «γενικών γνώσεων».

Με τη χρήση της ΤΝ, μπορεί πλέον να παρέχει ενημερωμένες απαντήσεις σε ερωτήσεις που βασίζονται σε γνώσεις, ξεκινώντας μία αναζήτηση στο Microsoft Bing.

Στη συνέχεια, δημιουργεί απαντήσεις σε φυσική γλώσσα χρησιμοποιώντας το ChatGPT μέσω της υπηρεσίας Microsoft Azure OpenAI. Τον περασμένο χρόνο η Mercedes‑Benz ήταν μία από τις πρώτες αυτοκινητοβιομηχανίες που εισήγαγε το ChatGPT ως πρόγραμμα US-beta και τώρα φέρνει… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *