Social Media: Η επικίνδυνη προώθηση προϊόντων ομορφιάς στα νεαρά κορίτσια

(Πηγή: www.tanea.gr)

Τα στοιχεία που παρουσιάζει το Sky News δείχνουν ότι μέσα σε δύο χρόνια σημειώθηκε αύξηση 21% στις ηλικίες 11 έως 16 ετών που χρησιμοποιούν ενυδατικές κρέμες κατά της γήρανσης και αύξηση 150% στα προϊόντα λεύκανσης δοντιών, γεγονός που αποδίδεται σε μεγάλο βαθμό στα social media.

Αλλά οι δερματολόγοι προειδοποιούν ότι ορισμένα προϊόντα μπορεί όχι μόνο να μην έχουν αποτέλεσμα, αλλά ακόμα και να βλάψουν αυτά τα κορίτσια.

Ένα νεαρό κορίτσι εμφανίζεται στην κάμερα.

«Είναι τα δέκατα τρίτα γενέθλιά μου!» τραγουδάει, «είναι η αγαπημένη μου μέρα του χρόνου!».

Για τα επόμενα δύο λεπτά, παρακολουθούμε να βάζει μια σειρά από κρέμες και τονωτικά σε όλο της… Πηγή (Πηγή: www.tanea.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *