(Πηγή: www.in.gr)
Πάνε οι μέρες που τα παιδιά έβαζαν σε κύκλο το αγαπημένο τους παιχνίδι στον κατάλογο με την ελπίδα να πάρουν αυτό που θέλουν από τον Άγιο Βασίλη. Αντ’ αυτού, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και δη το Instagram -όπου οι influencers παρουσιάζουν τα προϊόντα που έχουν αγοράσει- έχει πάρει τη θέση του κλασικού καταλόγου, με τους γονείς να υπογραμμίζουν ότι αυξάνεται η πίεση σε μια ήδη αγχωτική οικονομικά περίοδο.
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της blogger σε πλατφόρμα γονέων Σαρλότ Χάρντινγκ, η οποία τόνισε στο BBC πόσο αγχωτική ήταν η φετινή λίστα των χριστουγεννιάτικων δώρων.
Τα Χριστούγεννα μπορεί να γίνει ακόμη πιο περίπλοκη περίοδος… Πηγή (Πηγή: www.in.gr)