Η έξυπνη στρατηγική της Citroen αλλάζει τα δεδομένα

(Πηγή: www.newsauto.gr)

Με αρχή το νέο C3 η Citroen τοποθετείται με μία νέα προσέγγιση στην δύσκολη ευρωπαϊκή αγορά.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Citroen, Τιερί Κόσκας, αποκάλυψε τα σχέδια για την κλιμάκωση της οικονομικά αποδοτικής πλατφόρμας Smart Car σε μεγαλύτερα μοντέλα, ξεκινώντας με τον διάδοχο του C4.

Ακολουθώντας τη φιλοσοφία του πρόσφατα λανσαρισμένου C3, η στρατηγική αυτή επικεντρώνεται στην εξισορρόπηση της καλής τιμής με τον πλούσιο εξοπλισμό, στοχεύοντας στην αυξανόμενη ζήτηση για απλούστερα, και προσιτά αυτοκίνητα.

Ο Κόσκας παρομοίασε αυτή την προσέγγιση με εκείνη της Dacia, η οποία δίνει έμφαση στο σχεδιασμό με γνώμονα το κόστος, αναθέτοντας εξαρχής συγκεκριμένο προϋπολογισμό για κάθε εξάρτημα.

Ο Κόσκας  τόνισε ότι… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *