(Πηγή: www.tanea.gr)
Στα τέλη της δεκαετίας του 1950 ήταν η πρώτη καλλιτέχνις που με τις Ποιητικές Μηχανές της ενσωμάτωσε ηλεκτρικό μοτέρ σε καλλιτεχνικό έργο, εκδηλώνοντας το ενδιαφέρον της για νέα υλικά και τεχνολογίες.
«Αν στην ιστορία της εξέλιξής τους οι υπολογιστές αντιπροσώπευαν ένα πιο επιστημονικό, ορθολογικό, αποδοτικό, παραγωγικό και “έξυπνο” μέλλον που κατέστη εφικτό μέσω της τεχνολογίας, τότε η ιστορία της τέχνης αποκαλύπτει πώς χρησιμοποιήθηκαν για παράλογα και εκκεντρικά καλλιτεχνικά προγράμματα, συχνά με σκεπτικισμό και κριτική», σχολιάζει η Μισέλ Κότον, καλλιτεχνική διευθύντρια της Kunsthalle Wien, στο επιμελητικό κείμενό της γύρω από την έκθεση «Radical Software: Women, Art & Computing 1960-1991» – παρουσιάζεται τώρα… Πηγή (Πηγή: www.tanea.gr)