Διαδικτυακές αγορές και ελαττωματικά προϊόντα, ενέργεια, τηλεπικοινωνίες μεταξύ των κλάδων που μονοπώλησαν τις καταγγελίες των καταναλωτών
Περισσότερες από 13.000 εξατομικευμένες καταγγελίες ή αιτήματα καταναλωτών, διαχειρίστηκε το 2024 η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής. Παράλληλα, ενημέρωσε και βοήθησε τους καταναλωτές μέσω της ιστοσελίδας της παρέχοντας πάνω από 40 υποδείγματα καταγγελιών και 60 ενημερωτικά άρθρα για τα δικαιώματά τους.
Αυτό γνωστοποίησε η ΕΚΠΟΙΖΩ με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή στις 15 Μάρτη ενώ, όπως υπογραμμίζει σε ανακοίνωαή της, στέκεται δυναμικά στο πλευρό των καταναλωτών ενάντια στην ακρίβεια, τις καταχρηστικές πρακτικές και στην έλλειψη προστασίας τους, προσφέροντας ενημέρωση και στήριξη με ουσιαστικές παρεμβάσεις.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΚΠΟΙΖΩ οι 7 τομείς που μονοπώλησαν τις καταγγελίες… (Πηγή: www.gnomionline.gr)