(Πηγή: www.newsauto.gr)
Όταν δεν χωρούν και τα 10 γράμματα χρειάζεται κάτι άλλο που να δείχνει την luxury ταυτότητα της μάρκας.
Η Range Rover παρουσίασε ένα νέο λογότυπο -ή μάλλον δύο- σε πρόσφατη επενδυτική συνάντηση.
Ο λόγος; Υπάρχουν σημεία όπου το πλήρες “RANGE ROVER” απλώς δεν χωρά.
Η λύση ήρθε με ένα μίνιμαλ σύμβολο: δύο γράμματα R στοιβαγμένα, το ένα ανάποδο πάνω στο άλλο, και μια παραλλαγή με μοτίβο επαναλαμβανόμενων R που θυμίζει luxury brand τύπου Gucci.
Το νέο λογότυπο δεν αντικαθιστά το κλασικό της μάρκας. Αντιθέτως, θα το βλέπουμε σε πιο περιορισμένους χώρους, όπως σε ετικέτες, μοτίβα καθισμάτων ή διακοσμητικά αξεσουάρ.
Το σήμα προορίζεται για χρήση όπου… Πηγή

