Range Rover: Νέο λογότυπο για… στενά σημεία

(Πηγή: www.newsauto.gr)

Όταν δεν χωρούν και τα 10 γράμματα χρειάζεται κάτι άλλο που να δείχνει την luxury ταυτότητα της μάρκας.

Η Range Rover παρουσίασε ένα νέο λογότυπο -ή μάλλον δύο- σε πρόσφατη επενδυτική συνάντηση.

Ο λόγος; Υπάρχουν σημεία όπου το πλήρες “RANGE ROVER” απλώς δεν χωρά.

 Η λύση ήρθε με ένα μίνιμαλ σύμβολο: δύο γράμματα R στοιβαγμένα, το ένα ανάποδο πάνω στο άλλο, και μια παραλλαγή με μοτίβο επαναλαμβανόμενων R που θυμίζει luxury brand τύπου Gucci.

Το νέο λογότυπο δεν αντικαθιστά το κλασικό της μάρκας. Αντιθέτως, θα το βλέπουμε σε πιο περιορισμένους χώρους, όπως σε ετικέτες, μοτίβα καθισμάτων ή διακοσμητικά αξεσουάρ.

 Το σήμα προορίζεται για χρήση όπου… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *