Δρέττα: Η Βόρεια Ελλάδα χρειάζεται πρωτότυπο και ολοκληρωμένο τουριστικό αφήγημα

(Πηγή: www.voria.gr)

Το ελληνικό τουριστικό προϊόν παραμένει ελκυστικό αντέχοντας στον ανταγωνισμό των γειτονικών χωρών στη ζώνη της Μεσογείου και της ΝΑ Ευρώπης, τονίζει σε συνέντευξή της στην έντυπη Voria η Πρόεδρος της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα.

Ωστόσο, όπως υπογραμμίζει η ίδια, αναδύεται και η ανάγκη για την ορθή διαχείριση και ανάπτυξη των προορισμών, ώστε η χώρα μας να διατηρήσει την ποιότητα του τουριστικού προϊόντος της και να συνεχίσει να αποτελεί ένα διεθνές brand.

Αναφορικά με την περαιτέρω ανάπτυξη του τουρισμού στη Βόρεια Ελλάδα, η κ. Δρέττα δηλώνει πως η περιοχή διαθέτει ένα πολυποίκιλο προϊόν που όμως πρέπει να αναπτυχθεί περισσότερο προκειμένου στη συνέχεια να
διαμορφωθεί ένα ολοκληρωμένο και πρωτότυπο τουριστικό αφήγημα. «Ό,τι αφηγούμαστε πρέπει… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *