(Πηγή: tvxs.gr)
Η αναστάτωση που προκλήθηκε από την τελευταία έκδοση του αμερικανικού περιοδικού Vogue (Αυγούστου 2025) δεν οφείλεται αποκλειστικά στην επιστροφή της Αν Χάθαγουέι στο εξώφυλλο, με αφορμή τα γυρίσματα της πολυαναμενόμενης συνέχειας της ταινίας The Devil Wears Prada, όπως έγραψε χαρακτηριστικά το Αμερικανικό CNN.
Αντιθέτως, η μεγαλύτερη έκπληξη προήλθε από τις εσωτερικές σελίδες του περιοδικού, όπου φιλοξενούνται διαφημίσεις της γνωστής εταιρείας ένδυσης Guess.
Εκ πρώτης όψεως, οι εικόνες στις διαφημίσεις μοιάζουν απόλυτα συνηθισμένες: μοντέλα με αψεγάδιαστα χαρακτηριστικά, λαμπερά χαμόγελα και καλαίσθητα ρούχα. Ωστόσο, μια μικρή ένδειξη στη σελίδα αποκαλύπτει την ανατρεπτική αλήθεια: τα μοντέλα είναι δημιουργήματα τεχνητής νοημοσύνης.
Η καμπάνια δημιουργήθηκε από το Seraphinne… Πηγή

