(Πηγή: www.iefimerida.gr)
Ανακοίνωση εξέδωσε η American Eagle μετά την καμπάνια της εταιρείας με τη Σίντνεϊ Σουίνι που προκάλεσε σφοδρές αντιδράσεις στον κόσμο του διαδικτύου.
Αναλυτικότερα, η σύνδεση των λέξεων genes (γονίδια) και jeans (τζιν), πάνω στην οποία βασίστηκε η διαφημιστική καμπάνια, προκάλεσε έντονη αντίδραση, καθώς ερμηνεύτηκε από πολλούς ως υπονοούμενο με ρατσιστική χροιά, με χρήστες στα social media να μιλούν για «ναζιστική προπαγάνδα».
Η εταιρεία, από την πλευρά της, έσπευσε να διευκρινίσει με ανακοίνωσή της στο Instagram πως πρόκειται απλώς για μια αφήγηση που αναδεικνύει τη μοναδικότητα κάθε ανθρώπου. Όπως σημείωσε, τα τζιν της είναι σχεδιασμένα να ταιριάζουν σε όλους, χωρίς καμία εξαίρεση.
«Η Σίντνεϊ… Πηγή

