(Πηγή: www.newsauto.gr)
Η ηλεκτροκίνηση έχει φέρει έναν ακόμα πονοκέφαλο στους οδηγούς, την αυξημένη καταπόνηση στα ελαστικά.
Η φαινομενικά απλή ερώτηση «ποιοι τύποι οχημάτων φθείρουν περισσότερο τα ελαστικά τους – τα θερμικά ή τα ηλεκτρικά;» οδηγεί σε μια πολύπλοκη και ενδιαφέρουσα πραγματικότητα, που αποκαλύπτει τις θεμελιώδεις διαφορές μεταξύ των δύο τεχνολογιών.
Αν και τα ελαστικά φαίνονται πανομοιότυπα σε πολλά μοντέλα, η χρήση τους διαφέρει δραματικά ανάλογα με τον τύπο του κινητήρα.
Στην περίπτωση των ηλεκτρικών οχημάτων, η φθορά των ελαστικών είναι κατά μέσο όρο 20% έως 30% μεγαλύτερη σε σύγκριση με τα αντίστοιχα θερμικά οχήματα.
Ο βασικός λόγος για αυτή την επιπλέον φθορά είναι το αυξημένο βάρος… Πηγή

