(Πηγή: www.newsit.gr)
Φωτογραφία: iStock
Δύο …τιμές θα βλέπουν οι καταναλωτές στα ταμπελάκια των βασικών ειδών διατροφής στα σούπερ μάρκετ -όπως το κρέας-, τα οποία έχουν πάρει την ανηφόρα τελευταία, σύμφωνα με πρωτοβουλία που εξετάζει η κυβέρνηση.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στόχος αυτού του μέτρου θα είναι να μπορεί να κρίνει ο ίδιος ο καταναλωτής το κατά πόσο μεγάλο είναι το «περιθώριο κέρδους» μίας αλυσίδας σούπερ μάρκετ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Βλέποντας ο καταναλωτής μεγάλο κέρδος σε μία αλυσίδα σούπερ μάρκετ θα μπορεί ενδεχομένως να κατευθύνεται σε μια αλυσίδα με χαμηλότερο κέρδος, πιέζοντας έτσι εμμέσως στη μείωση των τιμών στις αλυσίδες με μεγάλα περιθώρια κέρδους.
Οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως ο βασικότερος λόγος για… Πηγή

