(Πηγή: www.enikos.gr)
Την επιτάχυνση της επένδυσης σε πρακτικές που αυξάνουν την «απ’ ευθείας επισκεψιμότητα» (direct visits/traffic) οι οποίες περιλαμβάνουν τη δημιουργία newsletter(s), την ανάπτυξη νέων ή βελτίωση υφισταμένων εφαρμογών (apps) για smartphones (ώστε να γίνει εντατική χρήση των push notifications), τη στροφή σε οπτικοακουστικό περιεχόμενο (καθώς εδώ η ‘παραδοσιακή’ Αναζήτηση λειτουργεί αποτελεσματικά) και τη βελτιστοποίηση της «ανακύκλωσης» (recirculation) χρηστών μεταξύ των διαφορετικών sites ίδιας ιδιοκτησίας. Παράλληλα, εξετάζεται εκ νέου η πολιτική αναρτήσεων στα social media αφού ακούγεται ότι κάποιες πλατφόρμες επιθυμούν να βοηθήσουν τους εκδότες αυξάνοντας τις παραπομπές.
Ενημερωτικό δελτίο της ΕΙΗΕΑ – ΑΙ & Αναζήτηση: Ο μέγας κίνδυνος και οι επιλογές των… Πηγή

