(Πηγή: www.protothema.gr)
Μια ακριβή παραγωγή με τη συμμετοχή προσωπικοτήτων αποκαλύπτει τον ρόλο που διαδραμάτισε η λαίδη Ελγιν στην κλοπή των Γλυπτών του Παρθενώνα, πώς οργανώθηκε η επιχείρηση και γιατί τα γράμματα που έστελνε στον άνδρα της προσθέτουν επιχειρήματα στον διπλωματικό αγώνα της Ελλάδας για την επιστροφή τους
Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
Εκείνη ακριβώς την περίοδο η κυρία Ντενίση, αναζητώντας κάτι που θα μπορούσε να τονώσει το ελληνικό σθένος, πέρα από τους εορτασμούς της εθνικής απελευθέρωσης και του 1821, άρχισε να αναζητά ιδέες και άγνωστα… Πηγή

