(Πηγή: www.newsauto.gr)
Η Audi επιμένει στους πετρελαιοκινητήρες και το πράττει με τρόπο που να δείχνει την τεχνολογική πρωτοπορία της αλλά και την προστασία του περιβάλλοντος.
Ως γνωστόν, η Audi είναι από τις εταιρείες που έχει εμπλακεί έντονα στην ηλεκτροκίνηση, διαθέτοντας πολλά μοντέλα αυτής της τεχνολογίας.
Ωστόσο, δεν αφήνει την κλασική, δοκιμασμένη λύση: Τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και ιδίως τον πετρελαιοκινητήρα.
Πρόσφατα ανακοίνωσε ότι εξέλιξε περισσότερο τον 3.0 V6 TDI ο οποίος πλέον είναι εξηλεκτρισμένος και μπορεί να λειτουργεί τόσο με το «κλασικό» ντίζελ κίνησης όσο και με βιοκαύσιμο.
Το τελευταίο είναι ο τύπος που ονομάζεται «HVO» («Hydrotreated Vegetable Oil»), δηλαδή είναι βιοντίζελ δεύτερη γενιάς το οποίο… Πηγή

