(Πηγή: www.gnomionline.gr)
Επικαιροποίηση του σχεδιασμού με σύγχρονα συστήματα και βελτιωμένα λειτουργικά χαρακτηριστικά για την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού άξονα
Προβλέπονται αυστηρά μέτρα και ειδική πρόνοια για τη βιοποικιλότητα και τις πλημμυρικές ζώνες
Μία ακόμη σειρά τροποποιήσεων στους περιβαλλοντικούς όρους του έργου: «Παραλλαγές της χάραξης της Σ.Γ. Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολης στο τμήμα Μέστη – Αλεξανδρούπολη» περιλαμβάνονται σε νέα απόφαση του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
Η γραμμή Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολης μελετήθηκε και κατασκευάστηκε πριν από περίπου έναν αιώνα και τόσο ο γεωμετρικός της σχεδιασμός, όσο και η κατάστασή της, δεν επιτρέπει ταχύτητα μεγαλύτερη από 100-120 χλμ/ώρα, επιβάλλει δε σημαντικές βραδυπορίες σε αρκετά σημεία. Το τμήμα της γραμμής που… Πηγή

