(Πηγή: www.techgear.gr)
Σε μια κίνηση που αλλάζει τα δεδομένα για εκατομμύρια χρήστες στην Ευρώπη προχωρά η Meta, ανακοινώνοντας σημαντικές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας του Facebook και του Instagram. Στην προσπάθειά της να κατευνάσει τις ανησυχίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και να συμμορφωθεί με τον Νόμο για τις Ψηφιακές Αγορές (DMA), η εταιρεία του Mark Zuckerberg εισάγει μια νέα επιλογή «λιγότερο εξατομικευμένων διαφημίσεων» (ad-light), ενώ παράλληλα προχωρά σε γενναία μείωση της τιμής για όσους επιθυμούν την πλήρη απαλλαγή από αυτές.
Μέχρι πρότινος, οι χρήστες στην Ευρωπαϊκή Ένωση βρίσκονταν μπροστά σε ένα σκληρό δίλημμα: είτε να πληρώσουν μηνιαία συνδρομή για να μην βλέπουν διαφημίσεις, είτε να… Πηγή

