(Πηγή: www.newsauto.gr)
Η γερμανική εταιρεία αλλάζει στρατηγική, επιστρέφοντας στα πιο προσιτά μοντέλα, με στόχο να ανακτήσει πελάτες και να αντιμετωπίσει την αυξανόμενη πίεση του ανταγωνισμού.
Σε σημείο καμπής φέρεται να βρίσκεται η Mercedes. Η στρατηγική πολυτελείας που είχε εισαγάγει ο Όλα Καλένιους το 2022 δείχνει να εξαντλεί τα όρια της εταιρείας, με επενδυτές και αναλυτές να μιλούν πλέον ανοιχτά για την «τελευταία ευκαιρία» του διευθύνοντος συμβούλου να επαναφέρει τη μάρκα σε τροχιά ανάπτυξης.
Η εμβληματική εταιρεία από τη Στουτγκάρδη έχει ήδη αρχίσει να αποκολλά το super luxury ύφος που είχε υιοθετήσει τα τελευταία χρόνια. Κάτι που αποτυπώνεται στην απόφαση να παρατείνει για δύο χρόνια… Πηγή

