(Πηγή: www.enikos.gr)
Κρυφές ανατιμήσεις στα τρόφιμα: Αλλάζουν ετικέτα στα προϊόντα για να δικαιολογήσουν τις αυξήσεις
Διάφορα τεχνάσματα φαίνεται πως χρησιμοποιούν ορισμένες βιομηχανίες τροφίμων, προκειμένου να δικαιολογήσουν κρυφές αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων τους, επιβαρύνοντας ξανά τους καταναλωτές που ήδη δοκιμάζονται από την ακρίβεια.
Ο δημοσιογράφος του ΑΝΤ1, Νίκος Ρογκάκος, εξηγεί ότι αρκετές εταιρείες εφαρμόζουν μεθοδεύσεις για να αυξήσουν τον τζίρο τους, παρουσιάζοντας παλιά προϊόντα ως «νέα». Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά: «Η βασική είναι να αλλάζουμε το ταμπελάκι και λίγο, αν θες, τη συσκευασία ή και τη σύσταση ενός προϊόντος. Το έχουμε ως έναν νέο κωδικό, αλλά με πολύ αυξημένη τιμή σε σχέση με το προηγούμενο».
Ο… Πηγή

