(Πηγή: www.in.gr)
Στην τελική ευθεία της εορταστικής περιόδου η καταναλωτική κίνηση αυξάνεται σημαντικά, γεγονός που μπορεί να δημιουργήσει πρόσφορο έδαφος για παραπλανητικές ή αθέμιτες εμπορικές πρακτικές. Οχι, ότι δεν γίνεται και τις υπόλοιπες περιόδους του χρόνου θα πει κανείς…
Παραπλανητικές εκπτώσεις, κρυφές χρεώσεις, αδυναμία παράδοσης, μη σαφής πληροφόρηση για το προϊόν που έχετε παραγγείλει, είναι μερικές από αυτές.
Ο «Συνήγορος του Καταναλωτή» επιλαμβάνεται καταναλωτικών διαφορών σε όλο το φάσμα του ιδιωτικού τομέα και των οικονομικών υπηρεσιών κοινής ωφέλειας του δημόσιου τομέα, όπου δύνανται να καταρτίζονται συμβάσεις προμήθειας προϊόντων ή παροχής υπηρεσιών.
Σε περίπτωση διαφορών με προμηθευτές, οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλουν αναφορά στην Ανεξάρτητη Αρχή… Πηγή

