(Πηγή: www.enikos.gr)
Η εξέταση της ράμπας της πλώρης που ανασύρθηκε από τον βυθό το 2023 και η υπολογιστική μοντελοποίηση της αστοχίας της δομής της πλώρης, συνάδουν με τα συμπεράσματα της Κοινής Επιτροπής Διερεύνησης Ατυχημάτων της Εσθονίας, της Φινλανδίας και της Σουηδίας (JAIC) του 1997. Αυτή διαπίστωσε ότι η πλώρη δεν έκλεινε σωστά, λόγω υπερφόρτωσης. Στη συνέχεια, η ράμπα της πλώρης άνοιξε και το νερό άρχισε να ρέει στο κατάστρωμα των αυτοκινήτων.
Estonia: Το πλοίο ναυάγησε επειδή κατέρρευσε το πρωραίο τμήμα του και όχι από έκρηξη ή σύγκρουση – Το πόρισμα που κλείνει την υπόθεση
Η έκθεση, η οποία βασίσθηκε σε έξι ξεχωριστές επιθεωρήσεις του… Πηγή

