(Πηγή: www.newsauto.gr)
Το πρώτο Zeekr Experience Store στο Μαρούσι μας θυμίζει ότι η γνωριμία με ένα αυτοκίνητο είναι μια διαδικασία έμπνευσης και φυσικής έκφρασης.
Ο τρόπος με τον οποίο γνωρίζουμε και επιλέγουμε ένα αυτοκίνητο έχει αλλάξει ριζικά. Η αγορά δεν περιορίζεται πια σε τετραγωνικά μέτρα έκθεσης και τεχνικά φυλλάδια. Η «εμπειρία» έχει αναδειχθεί σε καθοριστικό παράγοντα, με τις σύγχρονες μάρκες να επενδύουν σε χώρους που λειτουργούν περισσότερο ως σημεία επαφής, έμπνευσης και διαλόγου με τον πελάτη.
Και στην Ελλάδα, αυτή η μετάβαση είναι πλέον ορατή. Πρωτοποριακές εκθέσεις, concept stores και premium περιβάλλοντα που βάζουν τον επισκέπτη στο επίκεντρο, μετατρέποντας την επαφή με το αυτοκίνητο… Πηγή

