(Πηγή: www.newsauto.gr)
Η πρόσφατη «αναστροφή» της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και η παράταση ζωής στη βενζίνη και στο diesel, ανακατεύει την τράπουλα της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Μετά από μήνες διαβουλεύσεων, οι Βρυξέλλες εγκαταλείπουν τον στόχο των μηδενικών εκπομπών για τα νέα αυτοκίνητα από το 2035 και τον αντικαθιστούν με μείωση 90% σε σχέση με το 2021. Στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι περίπου το 25% των νέων αυτοκινήτων μετά το 2035 θα μπορεί να διατηρεί κινητήρα εσωτερικής καύσης, αρκεί οι εκπομπές να αντισταθμίζονται μέσω «πράσινων» υλικών και καυσίμων.
Οι κερδισμένοι
Κατασκευαστές και προμηθευτές βλέπουν ανάσα ζωής, καθώς παραμένει ανοιχτό το παιχνίδι για υβριδικά, plug-in hybrid, ακόμη και θερμικά σύνολα με… Πηγή

