(Πηγή: tvxs.gr)
Το εύρος της διείσδυσης, τα κίνητρα, τις συνήθειες και τις αντιλήψεις γύρω από την αγορά προϊόντων από πλατφόρμες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης καταγράφει για πρώτη φορά η πανελλαδική έρευνα που πραγματοποίησε η NielsenIQ για λογαριασμό του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ)
Κύρια ευρήματα της έρευνας
Εξαιρετικά υψηλή διείσδυση των ασιατικών πλατφορμών στην ελληνική αγορά
Το 94% των συμμετεχόντων πραγματοποίησε online αγορές το τελευταίο 12μηνο.
Από αυτούς, το 85% έχει αγοράσει από τουλάχιστον μία πλατφόρμα με έδρα σε χώρα εκτός Ε.Ε.
Το ποσοστό αυτό αντιστοιχεί συνολικά σε περίπου 8 στους 10 Έλληνες καταναλωτές.
Οι πιο αναγνωρίσιμες πλατφόρμες είναι το Temu και το Shein, με πολύ υψηλά επίπεδα… Πηγή

