(Πηγή: www.newsauto.gr)
Η Porsche έχει κερδίσει το κοινό με το καινοτόμο υβριδικό σύστημα T-Hybrid το οποίο ωστόσο φαίνεται να έχει κάποιες ιδιαίτερες απαιτήσεις όταν η υβριδική 911 πρόκειται να μείνει σταθμευμένη για μεγάλο διάστημα.
Το υβριδικό σύστημα Τ-Hybrid που παρουσίασε η Porsche αρχικά στην 911 GTS και πρόσφατα ενσωμάτωσε και στην Turbo S είναι σίγουρα ένα μια από τις πιο καινοτόμες λύσεις που έχουμε δει για την συγκεκριμένη τεχνολογία.
Και αυτό οφείλεται στο γεγονός πως η Porsche χρησιμοποιεί δύο ηλεκτροκινητήρες αλλά ο ένας από αυτούς είναι απευθείας συνδεδεμένος με τον άξονα της φτερωτής του υπερτροφοδότη eTurbo ρυθμίζοντας την ταχύτητα περιστροφής και επομένως την πίεση… Πηγή

