Ακρίβεια: «Στροφή» των καταναλωτών σε προσφορές και προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

(Πηγή: thesstoday.gr)

Ακόμα ένα κύμα ανατιμήσεων, απροσδιόριστης χρονικής διάρκειας, αντμετωπίζουν οι Έλληνες καταναλωτές με την κατάσταση στην αγορά να επιδεινώνεται, λόγω του πολέμου στην Ουκρανία.

Η συρρίκνωση των εισοδημάτων, σε συνδυασμό με τις αυξήσεις στο κόστος ενέργειας και πρώτων υλών, πιέζουν περαιτέρω το «καλάθι της νοικοκυράς».

ΠροηγούμενοΑύριο το τετ α τετ Μητσοτάκη-Ερντογάν – Το πρόγραμμα του πρωθυπουργού στην ΤουρκίαΕπόμενο Θάνατος τριών παιδιών στην Πάτρα: Η μητέρα απείλησε την παιδοψυχολόγο που ανέλυσε ζωγραφιά της Τζωρτζίνας

Οι καταναλωτικές συνήθειες αλλάζουν ριζικά, οι προσφορές βγαίνουν ξανά στο προσκήνιο, ενώ η παρουσία των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας διευρύνεται συνεχώς.

Πανελλαδική έρευνα που πραγματοποίησε το διάστημα 4 με 8 Μαρτίου 2022 η… Πηγή (Πηγή: thesstoday.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *