(Πηγή: www.newsauto.gr)
Έχω δεν έχω πέντε λεπτά πίσω από το τιμόνι της Emira, την οποία δοκιμάζουμε για πρώτη φορά. Ακροπατάω σχεδόν, περνώντας τη φουρκέτα 2ης σχέσης στο τέλος της πίστας του Hethel, όταν ο Gavan Kershaw, o διευθυντής Δυναμικών Χαρακτηριστικών της Lotus, πετάγεται από το κάθισμα του συνοδηγού και με προβοκάρει: «Κάνε τιμονιά και σανίδωσε το γκάζι!» – «Αλήθεια; Εντάξει λοιπόν!».
Η Emira ατάραχη: Η ροπή από τον V6 είναι τόση όση και το σύστημα ευστάθειας αναλαμβάνει διακριτικά να καθοδηγήσει το αυτοκίνητο, υπολογίζοντας ακριβώς πόση πρόσφυση είναι διαθέσιμη. Κι έπειτα, καθώς βάζω ανάποδο τιμόνι οδεύοντας προς την έξοδο της στροφής (ενώ δίπλα καραδοκεί… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)