(Πηγή: www.newsauto.gr)
Στις αντιπροσωπείες της Ford σύντομα δεν θα υπάρχουν μπροσούρες των μοντέλων για να ενημερώνονται οι υποψήφιοι πελάτες.
Η πτώση στην αγορά του αυτοκινήτου και η έλλειψη των ημιαγωγών που επηρεάζει την παραγωγή, επιταχύνει ορισμένες αποφάσεις και δράσεις.
Η Ford είναι από τις αυτοκινητοβιομηχανίες που στήριζαν πολύ τη διαφημιστική προβολή των μοντέλων τους μέσω εντύπων που μπορεί να βρει κανείς στα φυσικά καταστήματα των αντιπροσωπειών. Τώρα, με μια ριζοσπαστική για τα δεδομένα της Ford απόφαση, η διάθεση αυτών καταργείται με τα ψηφιακά μέσα να παίρνουν τη θέση των εντύπων. Αυτό έρχεται ως συνέχεια της προσπάθειας για τον περιορισμό του κόστους σε κάθε πιθανό… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)