(Πηγή: www.aftodioikisi.gr)
Ο Δακτύλιος στο κέντρο της Αθήνας μπορεί να άλλαξε πέρυσι, ωστόσο η έλευση του νέου πρότυπου μέτρησης των εκπομπών CO2, γνωστός και ως WLTP, άφησε εκτός πολλά καινούρια και «καθαρά» αυτοκίνητα καθώς αυξήθηκαν δυσανάλογα οι μετρήσεις τους.
Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών αλλά και του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας είχαν εντοπίσει το πρόβλημα που δημιουργήθηκε πολύ νωρίς, ‘όμως, η μείωση της κίνησης αλλά και ο κορωνοϊός αποτέλεσαν βασικά στοιχεία της διόρθωσης των δεδομένων.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr, ο νέος Δακτύλιος που θα ισχύσει από τον Οκτώβριο έως και τον Ιούλιο του 2023 θα έχει σημαντικές αλλαγές κυρίως για… Πηγή (Πηγή: www.aftodioikisi.gr)