(Πηγή: www.aftodioikisi.gr)
Άνοιξε η πλατφόρμα καταγγελιών για τους καταναλωτές- Πώς λειτουργεί
Άνοιξε η πλατφόρμα καταγγελιών για τους καταναλωτές- Πώς λειτουργεί
Στη διάθεση των καταναλωτών βρίσκεται πλέον ο νέος ιστότοπος της Γενικής Διεύθυνσης Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου, μέσω του οποίου μπορούν να υποβάλλουν τις καταγγελίες και τα παράπονά τους, καθώς και να ενημερώνονται για τα δικαιώματά τους με βάση την ισχύουσα νομοθεσία.
Βασικά Στοιχεία
7 κατηγορίες παραβάσεων κατά των συμφερόντων του καταναλωτή
62 διαφορετικά είδη καταγγελιών
Δυνατότητα για υποβολή επώνυμων και ανώνυμων καταγγελιών σε 24 διαφορετικούς ελεγκτικούς μηχανισμούς
Επιπλέον, στην παρουσίαση του ΥΠΑΝ, περιλαμβάνεται και πρακτικός για τις εκπτώσεις.
Όπως τονίζεται, σε κάθε ανακοίνωση περί μείωσης τιμής… Πηγή (Πηγή: www.aftodioikisi.gr)