(Πηγή: seleo.gr)
Το αποτύπωμα του πληθωρισμού και της ενεργειακής κρίσης στην συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών είναι βαθύ καθώς ένα σημαντικό μέρος του αγοραστικού κοινού επιζητά συγκροτημένα μέτρα παρέμβασης από την πολιτεία.
Όπως εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο καθηγητής του τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και ο Διευθυντής Μεταπτυχιακών Σπουδών, Γεώργιος Μπάλτας τα δεδομένα της 18ης ετήσιας έρευνας που διεξήχθη στο Ερευνητικό Εργαστήριο Μάρκετινγκ του ΟΠΑ μέσω τηλεφωνικής δημοσκόπησης σε δείγμα 1507 νοικοκυριών, δείχνουν πως ο συνδυασμός των αυξήσεων στο κόστος της ενέργειας και των ανατιμήσεων στα προϊόντα καθημερινής χρήσης επιδρά αφενός στην ίδια την καταναλωτική συμπεριφορά και αφετέρου στις προσδοκίες των… Πηγή (Πηγή: seleo.gr)