(Πηγή: www.newsauto.gr)
Η Ford, σε συνεργασία με τους εμπόρους της σε όλη την Ευρώπη, επανασχεδιάζει πλήρως τη διαδικασία απόκτησης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Η νέα προσέγγιση εισάγει διαδικτυακούς εκθεσιακούς χώρους και εικονικές δοκιμαστικές διαδρομές για την εξερεύνηση προϊόντων και υπηρεσιών από την άνεση του καναπέ του σπιτιού ή κατά τη διάρκεια ενός 10λεπτου διαλείμματος ανάμεσα σε επαγγελματικές συναντήσεις.
Σημαντικές αποφάσεις θα λαμβάνονται ευκολότερα με διαφανή τιμολόγηση ώστε να μην υπάρχουν εκπλήξεις. Και οι πελάτες θα μπορούν να εξατομικεύουν την παράδοση του οχήματός τους, να έχουν πρόσβαση στη φόρτιση και να κανονίζουν την παραλαβή και την παράδοση του οχήματος για σέρβις με μερικά κλικ στο smartphone… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)