(Πηγή: www.newsauto.gr)
Η Tesla απέφευγε να διαθέτει χρήματα για τη διαφημιστική προβολή της. Αυτό πρόκειται να αλλάξει, όπως δήλωσε ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλός της.
Για χρόνια, η Tesla δεν ακολουθούσε τη συνήθη τακτική όλων των εταιρειών οι οποίες φροντίζουν για να διαφημίζονται μέσω αντίστοιχων εκστρατειών στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, σε ψηφιακές πλατφόρμες ή σε κλασικούς τρόπους προβολής τους.
Ο Ίλον Μάσκ, ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, αρνούταν πεισματικά να ακολουθήσει αυτή την πρακτική, καθώς θεωρεί ότι δεν έχει να προσφέρει κάτι περισσότερο από αυτό που απολαμβάνει (η Tesla) από την καθημερινή παρουσία στον παγκόσμιο Τύπο.
Μάλιστα, το 2019, ο Μάσκ είχε αναρτήσει… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)